Reklama

20.03.2017
Ten olbrzymi diariusz, którego edycja zbliża się do końca, jest jednym z najważniejszych dzieł powojennej literatury polskiej.
19.03.2017
25 – 31 III
19.03.2017
Czy El Said wyłączył kamerę w najciekawszym momencie, uciekając od egipskiej rewolucji? Nie. „Ostatnie dni miasta” celowo rezygnują z publicystyki, która wszak starzeje się najszybciej.
19.03.2017
Grzegorz Jarzyna, reżyser i dyrektor TR Warszawa: Żyjemy w systemie opartym na strachu i zniewoleniu. Jego istotą jest komercyjna eksploatacja konsumentów. Dzięki teatrowi możemy się z...
19.03.2017
Cy Twombly to artysta dobry na dzisiejsze czasy. Nieklasyczny klasyk, który składa uznanie dla wspólnego dziedzictwa i zarazem tworzy coś zupełnie nieoczekiwanego.
19.03.2017
Gdyby Facebook był państwem, bylibyśmy w nim półobywatelami uzależnionymi od niekontrolowalnych i abstrakcyjnych sił. W takich warunkach moglibyśmy się upominać co najwyżej o „oświecony...
13.03.2017
„Pisał Pan wiersze dla dzieci przez ponad trzydzieści lat, a one nie straciły nic ze swojej energii, językowej i poznawczej” – tak wydawca zwraca się do swojego nieżyjącego już autora.
12.03.2017
17 – 24 marca
12.03.2017
Czy nowoczesna technologia może pomóc w komunikowaniu się z zaświatami? Francuski reżyser Olivier Assayas opowiada o tęsknocie za innym wymiarem rzeczywistości.
12.03.2017
Ewa Winnicka, reporterka: Piasecka-Johnson darzyła szacunkiem tylko tych, których podziwiała, oraz tych, którzy nie byli od niej zależni. Budziła negatywne uczucia i cierpiała z tego powodu.

Strony