Zbuntowany klient katolik
Zbuntowany klient katolik

Daniel, 27-letni pracownik firmy marketingowej z Torunia, otwiera Facebooka na telefonie i tłumaczy: – Ja Lidla nie „odlubiłem”, chociaż w Boga wierzę.
W kościele jest co niedzielę. Nieraz znajomi wypytują go, jak to jest. Odpowiada: fajnie. Wierzyć jest „fajnie”, bo nie jesteś na tym świecie taki samotny. Daniel ma życie takie jak wielu w jego otoczeniu – a mimo to ma coś jeszcze. – I to „coś” przez reklamę Lidla nie zostało zaburzone – mówi. – Wiesz, katolik to nie jest sztywniak bez poczucia humoru.
Wszyscy ci, którzy tak jak Daniel polubili profil „Lidl Polska” na Facebooku, 28 czerwca zobaczyli krzykliwą grafikę przedstawiającą paczkę cukru i wpis: „Słodki jeżu! Tylko w środę 28.06 cukier w Lidlu w cenie tak niskiej, że aż nie wierzymy”. Post kończył się emotikonką puszczającą do odbiorcy oko.
Wpis wywołał oburzenie. Portal Wirtualnemedia.pl cytował...
Dodaj komentarz
Chcesz czytać więcej?
Wykup dostęp »
Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie!
Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.
Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!
Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.
Zapoznaj się z Regułami forum
Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]
Dobraaa,