Reklama

W nowych czasach

W nowych czasach

30.10.2007
Czyta się kilka minut
Wtych wyborach po raz pierwszy mogły głosować dzieci wolnej Polski: obywatele urodzeni już po roku 1989. Wtych wyborach po raz pierwszy od 1989 roku doszło też do tak wielkiej ioddolnej mobilizacji.
J

Jeszcze dwa tygodnie temu wydawało się, że zwycięzcą - przynajmniej psychologicznym, który może nie utworzy rządu, ale zbierze najwięcej głosów - będzie PiS. Los wyborów rozstrzygnął się na ostatniej prostej: było to dziesięć najbardziej dramatycznych dni na polskiej scenie politycznej w ostatnich latach.

Długo wydawało się przecież, że nic nie powstrzyma specjalistów PiS-u od marketingu politycznego. Od początku kampanii potrafili nie tylko narzucić pewne tematy, ale sprawić, że Prawo i Sprawiedliwość stało się wyłącznym właścicielem hasła walki z korupcją. Kampanię w mediach elektronicznych - i w konsekwencji dyskusję publiczną wokół kampanii - zdominowały sugestywne spoty reklamowe PiS-u. Wydawało się, że Platforma jest bezradna, że nie ma żadnego kontrpomysłu.

Jakby tego było mało, nad PO zawisło śmiertelne zagrożenie: niebezpieczeństwo...

12607

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]