Reklama

W małych siła!

W małych siła!

16.07.2008
Czyta się kilka minut
Ich właściciele to ludzie z pasją. Jednak wydawanie książek to nie tylko kwestia pomysłów, ale też finansowej ekwilibrystyki.
M

Mają zwykle bardzo ambitne plany wydawnicze, nie idą na kompromisy, starannie dobierając tytuły i dbając o szatę graficzną. Tworzą często edytorskie dzieła sztuki, które coraz częściej są doceniane zarówno przez czytelników, jak jurorów konkursów. Ich atutem jest również to, że podejmują ryzyko, stawiając na tytuły, które nie miałyby szans ukazać się gdzie indziej.

Firma z Karakterem

Według danych Biblioteki Analiz, w 2006 r. na polskim rynku wydawniczym zarejestrowanych było ponad 20 tys. wydawnictw.

98 proc. wszystkich tytułów, jakie ukazały się w Polsce w tym czasie, zostało opublikowanych przez ok. 200 dużych i średnich podmiotów. Czy więc małe prywatne inicjatywy mogą skutecznie konkurować z dużymi domami wydawniczymi?

Ich właściciele to ludzie z pasją, którzy przekonują, że...

8780

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]