Reklama

Smak odpowiedzialności

Smak odpowiedzialności

27.05.2019
Czyta się kilka minut
Czterdzieści procent. Nie, spokojnie, nie będę komentował starcia partyjnych mamutów, które drepczą w kółko po naszym umęczonym klepisku tak, że nawet perz i pokrzywa ledwo dają radę wypuścić trochę pędów.
ADOBE STOCK PHOTO
L

Liczyłem, że na wiosnę zrobi się bardziej zielono, tak jak w mojej kuchni, gdzie siekam jak głupi botwinkę, szczęśliwy, że nareszcie można włożyć jakieś liście do gara. Niedzielny wieczór spędziłem karmiąc bliźnich, którym nie umyka fakt, iż kwestia społecznej odpowiedzialności za stan planety dotyczy w sposób oczywisty wyborów konsumpcyjnych, w tym na jednym z pierwszych miejsc stylu żywienia. Ponieważ zaś sprawy te w naszej kampanii pojawiały się w sposób śladowy, jakby Opatrzność obiecała polskim politykom, że rozciągnie magiczny klosz nad krajem, toteż nasza rozmowa szybko z polityki zeszła na ostatnie niedole Jamiego Olivera.

Czterdzieści procent to tyle, ile ten gwiazdor kuchennych kanałów tematycznych wedle własnych słów „spieprzył” ze swoich rozmaitych pomysłów na biznes. Co nie przeszkadza, że w trakcie frenetycznej kariery od początku stulecia zgromadził jakieś sto...

5706

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]