Reklama

Nie tylko YouTube

Nie tylko YouTube

11.07.2016
Czyta się kilka minut
7

73,5 proc. ankietowanych aktualizuje profile na Facebooku i Twitterze co najmniej pięć razy dziennie. To wyniki badań Taylora M. Wickela z 2015 r. Prawie wszyscy użytkownicy portali społecznościowych przyznają, że na podstawie komentarzy i „lajków” zamieszczanych na profilach innych osób określają ich popularność. 90 proc. internautów publikując zdjęcia liczy na reakcję znajomych, a nieco ponad 60 proc. usuwa fotografie, jeśli nikt na nie nie zareaguje.

Jedna trzecia amerykańskich nastolatków jest przekonana, że będzie popularna w przyszłości – to z kolei wnioski z badań przeprowadzonych w 2005 r. przez Jake’a Halperna. 15 proc. badanych pytanych, co zmieniłoby w swoim życiu, wybiera marsz ku sławie.

Dwie trzecie studentów zaproszonych do badań Jeana M. Twenge’a i Keitha Campbella osiągnęło w 2006 r. na skali narcyzmu...

1310

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]