Reklama

Konkurs Biedronki

Konkurs Biedronki

09.03.2015
Czyta się kilka minut
Wraz z nastaniem Nike zaczęto roić o Małej Nike – bliźniaczej nagrodzie dla książki dziecięcej, która zyskałaby porównywalny PR i rozgłos. Z nadzieją popatrywaliśmy na krótką listę „dyżurnych dobroczyńców” – bez skutku.
Zdjęcie przedstawia głowę biedronki w dużym zbliżeniu
Biedronka / fot. z domeny publicznej
I

I oto pomoc nadeszła z najmniej spodziewanej strony. 5 marca portugalska sieć marketów Biedronka ogłosiła konkurs na tekst i ilustracje książki dla dzieci, fundując dwie stutysięczne nagrody. Być może dzięki niej nadwyrężony wizerunek portugalskiej korporacji, która rażąco naruszała prawa pracownicze, ma szansę zyskać na wiarygodności.

Konkurs nosi nazwę „Piórko 2015”, ma dwa etapy: literacki i ilustratorski, potrwa do końca sierpnia. Pula 200 tysięcy zł wywarła swój magiczny skutek – news podjęło mnóstwo internetowych portali, dreszcz podniecenia ożywił środowisko. Regulamin znaleźć można na stronie: www.piorko2015.biedronka.pl.

Zamiast cieszyć się hojnością Biedronki i zamilknąć na zawsze, wspomnę o wątpliwościach, jakie budzi ta – chwalebna skądinąd i długo oczekiwana – inicjatywa. Partnerem konkursu jest mianowicie wydawnictwo Zielona Sowa, które nagrodzoną książkę...

2667

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Masz już konto? Zaloguj się 

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Jeśli założysz bezpłatne konto, możesz za darmo czytać 3 płatne teksty miesięcznie. Wykup dostęp, by czytać bez limitu najnowsze wydanie i numery archiwalne od 2003 roku! 

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]