Reklama

Wymyśl sobie zawód

01.10.2012
Czyta się kilka minut
Poradnik „Tygodnika”
il. Joanna Grochocka
P

Poszedłeś na studia, jak wszyscy, w przekonaniu, że zapewni ci to dobrą pracę: masz dyplom magistra zarządzania, ekonomii, dziennikarstwa, politologii – i nie możesz sobie znaleźć miejsca na rynku. Co robić? Oto rady dla pokolenia, które czuje się oszukane.

STUDIOWAŁEŚ – TO JUŻ DUŻO

Dr Kazimierz Sedlak | założyciel i właściciel pierwszej w Polsce firmy doradztwa Hr Sedlak & Sedlak

Należę do pokolenia rodziców generacji trzydziestolatków. Skończyłem psychologię na UJ i również w moim przypadku przyszedł moment, w którym musiałem na nowo „stworzyć” swoją karierę zawodową. Posiadając ogólną ideę tego, co chcę robić, zacząłem odwiedzać biblioteki i czytać książki spoza mojego akademickiego obszaru zainteresowań. Po kilku miesiącach intensywnej edukacji miałem poczucie, że potrafię zrealizować swoje plany. Teraz...

19331

DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!

Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!

Masz już konto? Zaloguj się

Dostęp trzymiesięczny
69,90 zł

Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp roczny
199,90 zł

298,80 zł 99 zł taniej 
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp miesięczny
24,90 zł

Przez 31 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]