Reklama

Wielka kłótnia

Wielka kłótnia

22.09.2009
Czyta się kilka minut
Może właśnie została przekroczona jakaś niewidzialna granica?
P

Potwierdzałoby to kilka odbytych rozmów, liczne uwagi komórkowców idących parkiem i sączących swoje przemyślenia w Ukochany Przyrząd przy uchu, gwałtowność, z jaką mój znajomy wyłącza telewizor, słowa kioskarza, który skarżył się na szybko malejącą sprzedaż gazet.

Może ludzie uznali, że mają już dość Wielkiej Kłótni.

Kłótni nieustającej i narastającej, głupiej, prymitywnej, zajadłej, kompromitującej, strojącej się w historyczne piórka, a mimo to bezwstydnie obnażonej, walki o wszystko, o projekty, reformy i ustawy, o przeszłość i przyszłość, o formę i styl, o pryncypia i detale, o imponderabilia i pozory. A tak naprawdę - to o stołki.

Może właśnie zostało wypowiedziane jedno słowo za dużo?

Jacy

Słynęliśmy kiedyś z buńczucznych piosenek (np. o walorach estetycznych ułana,...

2414

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Masz już konto? Zaloguj się 

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Jeśli założysz bezpłatne konto, możesz za darmo czytać 3 płatne teksty miesięcznie. Wykup dostęp, by czytać bez limitu najnowsze wydanie i numery archiwalne od 2003 roku! 

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]