Ładowanie...
Kultura telewizji
W chwili, gdy zamykaliśmy ten numer "Tygodnika", telewizyjna farsa wciąż trwała, czemu z właściwą sobie "wyrozumiałością" przyglądali się przedstawiciele z koalicji PO-PSL - bohaterowie wprawdzie trzeciego, ale z pewnością nie trzeciorzędnego planu tej rozgrywki. A wszystko to działo się (i pewnie nadal się dzieje) w przededniu Kongresu Kultury Polskiej. Kultury, której częścią są media, a w szczególności publiczne radio i telewizja; kultury, której obraz wyznaczają nie tylko działania artystyczne, ale i polityczne; kultury, której coraz bardziej brakuje nam w codziennych zachowaniach.
Niekończąca się farsa wokół publicznego radia i telewizji ma z kulturą tyle wspólnego, ile nasza klasa polityczna z prawdziwą klasą.
DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!
Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!
Masz już konto? Zaloguj się
Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
360 zł 160 zł taniej (od oferty 10/10 na rok)
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Przez 10 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Napisz do nas
Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.
Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]