Reklama

Gry w trójkącie

Gry w trójkącie

11.03.2008
Czyta się kilka minut
Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta: na sporach o zmiany w Polskim Radiu i Telewizji najbardziej skorzysta lewica.
P

Propozycje zmian w mediach publicznych przedstawione przez Platformę Obywatelską warte byłyby przedyskutowania. Tyle tylko że nic nie wskazuje na to, by ktokolwiek miał zamiar to zrobić. Cała inicjatywa wygląda na słabo przemyślany odruch politycznego instynktu. Odruch, który może skończyć się pierwszą bezdyskusyjną porażką PO.

Które dno jest ważniejsze?

Projekt medialnej rewolucji ma wiele warstw. Pierwszą z nich jest jakieś rozwiązanie problemu TVP, która stanowi w tej chwili wątpliwą hybrydę. Instytucja publiczna finansowana z pseudopodatku jest jednocześnie wielką korporacją, kluczowym graczem na rynku reklamy, którego oferta różni się od oferty telewizji komercyjnych dopiero po bardzo uważnym oglądzie (czyli w późnych godzinach wieczornych). Do tego rzesza obywateli zaniedbuje płacenie abonamentu, a korporacja...

7754

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]