Reklama

Burberry rzuca palenie

Burberry rzuca palenie

10.09.2018
Czyta się kilka minut
„Współczesny luksus oznacza społeczną i ekologiczną odpowiedzialność” – to słowa Marca Gobbettiego, prezesa firmy odzieżowej Burberry, która pod naciskiem opinii publicznej nie będzie już niszczyć niesprzedanych produktów.
W

W ub. roku Burberry spaliła odzież i akcesoria warte ok. 40 mln USD. Brytyjski producent od lat pozbywał się w ten sposób towaru, który mógłby trafić na rynek wtórny, obniżając prestiż marki. Protesty konsumentów skłoniły również firmę do wycofania futer z kolekcji.

Burberry to jedna z najstarszych brytyjskich marek odzieżowych. Kilka lat temu, po przeniesieniu większości produkcji poza Wyspy, Pałac Buckingham odebrał jej prestiżowy tytuł oficjalnego królewskiego dostawcy. ©℗

Ten materiał jest bezpłatny, bo Fundacja Tygodnika Powszechnego troszczy się o promowanie czytelnictwa i niezależnych mediów. Wspierając ją, pomagasz zapewnić "Tygodnikowi" suwerenność, warunek rzetelnego i niezależnego dziennikarstwa. Przekaż swój datek:

Dodaj komentarz

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]