Burberry rzuca palenie

„Współczesny luksus oznacza społeczną i ekologiczną odpowiedzialność” – to słowa Marca Gobbettiego, prezesa firmy odzieżowej Burberry, która pod naciskiem opinii publicznej nie będzie już niszczyć niesprzedanych produktów.

10.09.2018

Czyta się kilka minut

W ub. roku Burberry spaliła odzież i akcesoria warte ok. 40 mln USD. Brytyjski producent od lat pozbywał się w ten sposób towaru, który mógłby trafić na rynek wtórny, obniżając prestiż marki. Protesty konsumentów skłoniły również firmę do wycofania futer z kolekcji.

Burberry to jedna z najstarszych brytyjskich marek odzieżowych. Kilka lat temu, po przeniesieniu większości produkcji poza Wyspy, Pałac Buckingham odebrał jej prestiżowy tytuł oficjalnego królewskiego dostawcy. ©℗

Dziękujemy, że nas czytasz!

Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →

Dostęp 10/10

  • 10 dni dostępu - poznaj nas
  • Natychmiastowy dostęp
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
10,00 zł

Dostęp kwartalny

Kwartalny dostęp do TygodnikPowszechny.pl
  • Natychmiastowy dostęp
  • 92 dni dostępu = aż 13 numerów Tygodnika
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
89,90 zł
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]

Artykuł pochodzi z numeru Nr 38/2018