Reklama

Ładowanie...

Stare gadżety

15.06.2010
Czyta się kilka minut
Debatę o finiszu kampanii prezydenckiej, z udziałem Janusza Majcherka, Artura Wołka, Jarosława Flisa i Tadeusza Sławka, poprowadził Jarosław Kuźniar (TVN 24)
Na tarasie hotelu „Poleski”, Kraków, 13 czerwca 2010 r. / fot. Paweł Ulatowski
J

Jarosław Kuźniar: Jak dotąd kampania oceniana była jako nudna. Przed nami ostatnia prosta - czyli koniec nudy?

Janusz Majcherek: Sprawy powinny nabrać przyspieszenia. Zaś spośród ostatnich wydarzeń za najważniejsze uznałbym wybór Marka Belki na prezesa NBP: bo nie tylko bezpośrednio wpływa na wizerunek Bronisława Komorowskiego, lecz tworzy o wiele rozleglejszą perspektywę na przyszłość: dokonał się on wszelako głosami PO i SLD, a przy sprzeciwie koalicjanta - PSL. Mamy więc zupełnie nową konfigurację polityczną.

Artur Wołek: Jednak wciąż będzie nudno. Kampania jest bardzo nieśmiała i opiera się na tym, kto zrobi mniej błędów. Nominację Belki traktuję jako prowokację - to w dalszym ciągu gra na to, żeby sprowokować Jarosława Kaczyńskiego, by stał się zionącym ogniem potworem. A on, jak na złość, zionąć nie chce. Kampania się...

16758

DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!

Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!

Masz już konto? Zaloguj się

Dostęp trzymiesięczny
90,00 zł

Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum. 

Dostęp roczny
260,00 zł

540 zł 280 zł taniej (od oferty "10 dni" na rok)
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum. 

Dostęp 10 dni
15,00 zł

Przez 10 dni (to nawet 3 kolejne wydania pisma) będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum. 

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]