Reklama

Oddech, trwanie, śniadanie

Oddech, trwanie, śniadanie

30.03.2020
Czyta się kilka minut
Nie chcesz wiedzieć, jak to się skończy.
PAWEŁ BRAVO
D

Dwójka słuchaczy szkoły reklamy w Hamburgu udowodniła, że studia nie są im do niczego potrzebne i mogą zająć się od zaraz manipulowaniem ludźmi, nie tracąc czasu na wykłady. Wpadli na pomysł kampanii, która mogłaby zatrzymać w domach millenialsów – czy jak tam chcemy określać młodych dorosłych: ludzi we wznoszącej fazie życia, przekonanych, że nowa choroba niespecjalnie im może zaszkodzić.

Ci dwaj spryciarze postanowili namówić Netfliksa, żeby w poczuciu społecznej odpowiedzialności wywiesił w najbardziej uczęszczanych miejscach billboardy, które zdradzałyby zakończenia najważniejszych seriali. Może nie boicie się wirusa, ale na pewno nie dacie sobie popsuć waszej podstawowej przyjemności – takie stało za tym myślenie. Netflix się nie zgodził, co jednak nie zraziło śmiałków. Stworzyli filmik z różnymi miejscami w centrum Hamburga, w które wmontowali lipne plakaty wyjawiające...

5369

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

Na prawdę aż dwie łyżki proszku do pieczenia? Jakoś tak dużo, może 2 łyżeczki?

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]