Reklama

Nabici w kanister

Nabici w kanister

19.01.2003
Czyta się kilka minut
P

Pamiętacie telewizyjną akcję „Reklama dzieciom”? Pamiętacie wzruszone głosy prezenterów, informujących że dochód z bloku reklamowego, emitowanego w wieczór wigilijny przed Wieczorynką (Wigilia jest w TVP, poza wspomnianym blokiem, dniem bez reklam), miał być przekazany przez Telewizję „instytucjom i placówkom, które prowadzą działalność opiekuńczą, wychowawczą i zdrowotną na rzecz dzieci”? Pamiętacie? To posłuchajcie.

W styczniu 2001 „Wiadomości” zarzuciły koncernowi naftowemu Orlen sponsorowanie kampanii prezydenckiej Mariana Krzaklewskiego. Sprawa trafiła do sądu, a ponieważ informacja okazała się wyssana z palca, TVP zawarła z Orlenem ugodę: po pierwsze, opublikuje w mediach przeprosiny, po drugie, przekaże połowę dochodu z akcji „Reklama dzieciom” na konto... fundacji Orlen Dar Serca.

Wiecie, co to jest Orlen Dar Serca? Ja nie wiem, choć próbowałem się dowiedzieć....

1418

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, trzymiesięczny lub roczny.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]