Do zobaczenia w 2077

Polski CD Projekt współpracuje z Elonem Muskiem?

02.12.2019

Czyta się kilka minut

 / TESLA / MATERIAŁY PRASOWE
/ TESLA / MATERIAŁY PRASOWE

Elon Musk – po śmierci Steve’a Jobsa jedyny wizjoner globalnego kalibru, nawet jeśli bywa to wizjonerstwo czysto marketingowe – znów trafił na czołówki gazet i portali. Tym razem za sprawą tesli cybertruck. Elektryczny pick-up w kraju, gdzie tego typu samochodów sprzedaje się najwięcej, wydawał się oczywistością. By zyskać zainteresowanie, trzeba więc było czegoś więcej. I tutaj do akcji wkroczyli Polacy.

Auto zaprezentowano w Los Angeles w cyberpunkowej estetyce, a liternictwo nazwy modelu bliźniaczo przypomina logo wyczekiwanej na całym świecie gry „Cyberpunk 2077” polskiego studia CD Projekt RED. Szybko pojawiły się spekulacje o współpracy Muska i CD Projektu, które sprawnie pogłębiła twitterowa wymiana między założycielem Tesli a oficjalnym kontem gry („Do zobaczenia w 2077!” – napisał Musk). Zapewne cybertruck – pojazd o futurystycznej stylistyce – pojawi się w grze.

Tą współpracą Polacy wkraczają do ligi najmocniejszych marek, potwierdzając zasłużone miejsce na liście 50 najciekawszych firm świata, których rozwój warto obserwować w 2020 r., ogłoszonej przed miesiącem przez Bloomberg – jedno z najbardziej wpływowych mediów biznesowych. CD Projekt znajduje się na niej wśród takich firm jak Facebook, Motorola, Netflix, Samsung czy Siemens. Doczekaliśmy się „polskiej Nokii”? ©℗

Dziękujemy, że nas czytasz!

Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →

Dostęp 10/10

  • 10 dni dostępu - poznaj nas
  • Natychmiastowy dostęp
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
10,00 zł

Dostęp kwartalny

Kwartalny dostęp do TygodnikPowszechny.pl
  • Natychmiastowy dostęp
  • 92 dni dostępu = aż 13 numerów Tygodnika
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
89,90 zł
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]
W „Tygodniku Powszechnym” od 2007 r. Od początku odpowiadał za profile pisma na Twitterze i Facebooku, a także za działania e-marketingowe „Tygodnika” i cyfrowe subskrypcje. Obecnie pełni funkcję Head of Digital Expansion. Pisze o tematach z zakresu… więcej

Artykuł pochodzi z numeru Nr 49/2019