Reklama

Co wolą katolicy

Co wolą katolicy

08.10.2012
Czyta się kilka minut
Ta historia pokazuje że niełatwo zjednoczyć członków Kościoła otwartego, a podziały w Kościele są tak duże, że potrafimy cieszyć się z cudzego nieszczęścia. Oraz że wielu biskupów wciąż nie rozumie różnicy między jednością i jednakowością.
P

Pod koniec września dziennikarz TVN24 Grzegorz Miecugow postawił – w wywiadzie udzielonym „Gazecie Wyborczej” – dość śmiałą tezę dotyczącą tabloidyzacji mediów. „Mam teorię dosyć obrazoburczą – mówił – dziś największą słabością mediów jest odbiorca. Gdy mówimy o tabloidyzacji mediów, to mówimy właśnie o tabloidyzacji odbiorców. Na rynku nie można abstrahować od tego, czego chce widz. To, że filmy Woody’ego Allena chodzą po godzinie 23, to nie jest wybór właściciela telewizji. To wybór widza, który chce o 20.00 oglądać rozrywkę przaśną. Telewizje komercyjne zwracają się w stronę większości, która woli »naparzankę«”.

PRAWA RYNKU

Kryzys mediów daje się we znaki nie tylko stacjom nastawionym na zysk. Na polskim rynku mamy dwa kanały telewizyjne, które otwarcie przyznają się do rodowodu religijnego. Ks. Kazimierz Sowa, dyrektor Religia.tv, twierdzi, że...

10395

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, trzymiesięczny lub roczny.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]