Reklama

Z kamerą wśród dzieci

10.03.2014
Czyta się kilka minut
Program o nastoletnich mamach, choć dotyka ważnego społecznego problemu, grzeszy tym samym, co inne reality shows: narusza prywatność uczestników i łamie prawa ich dzieci.
Fot. Materiały prasowe

„Gdy życie wzywa superbohatera” – to hasło reklamowe emitowanego od końca stycznia na antenie MTV programu „Teen Mom Poland”. Najnowsze polskie reality TV z udziałem dzieci jego twórcy określają mianem ambitnego dokumentu, tworzonego w celu zwrócenia uwagi na problem nastoletniego macierzyństwa i związanego z kampanią społeczną Fundacji MaMa. Program opowiada o losach czterech nastolatek, ich partnerów i dzieci.
AMBITNE SHOW Z MISJĄ?
Poszczególne historie zostały zrealizowane przez różnych dokumentalistów – Marcina Janosa Krawczyka, Martę Prus, Julię Ruszkiewicz i Jakuba Stożka – i połączone w całość przez Marcina Koszałkę, autora m.in. dokumentu „Takiego pięknego syna urodziłam”. „Bardzo się cieszę, że do projektu udało się zaprosić wspaniałych młodych polskich dokumentalistów. Powstaje wyjątkowa szansa na to, by połączyć estetykę MTV z...

16386

DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!

Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!

Masz już konto? Zaloguj się

Dostęp trzymiesięczny
69,90 zł

Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp roczny
199,90 zł

298,80 zł 99 zł taniej 
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp miesięczny
24,90 zł

Przez 31 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]