Reklama

Z kamerą wśród dzieci

Z kamerą wśród dzieci

10.03.2014
Czyta się kilka minut
Program o nastoletnich mamach, choć dotyka ważnego społecznego problemu, grzeszy tym samym, co inne reality shows: narusza prywatność uczestników i łamie prawa ich dzieci.
Fot. Materiały prasowe

„Gdy życie wzywa superbohatera” – to hasło reklamowe emitowanego od końca stycznia na antenie MTV programu „Teen Mom Poland”. Najnowsze polskie reality TV z udziałem dzieci jego twórcy określają mianem ambitnego dokumentu, tworzonego w celu zwrócenia uwagi na problem nastoletniego macierzyństwa i związanego z kampanią społeczną Fundacji MaMa. Program opowiada o losach czterech nastolatek, ich partnerów i dzieci.
AMBITNE SHOW Z MISJĄ?
Poszczególne historie zostały zrealizowane przez różnych dokumentalistów – Marcina Janosa Krawczyka, Martę Prus, Julię Ruszkiewicz i Jakuba Stożka – i połączone w całość przez Marcina Koszałkę, autora m.in. dokumentu „Takiego pięknego syna urodziłam”. „Bardzo się cieszę, że do projektu udało się zaprosić wspaniałych młodych polskich dokumentalistów. Powstaje wyjątkowa szansa na to, by połączyć estetykę MTV z...

16386

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]