Szanowny Użytkowniku,

25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym informujemy, że wprowadziliśmy zmiany w Regulaminie Serwisu i Polityce Prywatności. Prosimy o poświęcenie kilku minut, aby się z nimi zapoznać. Możliwe jest to tutaj.

Rozumiem

Reklama

Wydanie specjalne "Polska Żydowska"

MDIgate

MDIgate

24.09.2013
Czyta się kilka minut
Rafał Szymczak, prezes związku firm PR, wspólnik w agencji PR profile, wykładowca w instytucie dziennikarstwa UW.: Gdyby MDI należała do mojej organizacji branżowej, z przyjemnością rozpocząłbym procedurę jej wyrzucenia.
Fot. Archiwum prywatne
M

Media, nie tylko w Polsce, są w trudnej sytuacji ekonomicznej i przestają dostarczać odbiorcom istotnych treści. Jak do tego doszło? Wbrew obiegowej opinii, głównym winnym nie jest internet, tak jak za straty wywołane powodzią nie jest odpowiedzialna chmura deszczowa. W dużym stopniu winni są właściciele i wydawcy mediów, systematycznie obniżający jakość swoich produktów, częściowo także czytelnicy, dający sobie wmówić, że wartościową treść można mieć za darmo, a częściowo dziennikarze, nie dość skutecznie broniący standardów swojego zawodu. Warto widzieć też belkę we własnym oku. Zatem muszę przyznać, że i branża PR ma w korodowaniu mediów swój udział.

Gdy brakuje na chleb, łatwiej się chodzi na kompromis z zasadami. W mediach można dziś kupić bardzo wiele – od milczenia o niecnych uczynkach reklamodawcy do wzmianki o produkcie w edytorialu. Media „ratują...

4041

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]