MDIgate
MDIgate

Media, nie tylko w Polsce, są w trudnej sytuacji ekonomicznej i przestają dostarczać odbiorcom istotnych treści. Jak do tego doszło? Wbrew obiegowej opinii, głównym winnym nie jest internet, tak jak za straty wywołane powodzią nie jest odpowiedzialna chmura deszczowa. W dużym stopniu winni są właściciele i wydawcy mediów, systematycznie obniżający jakość swoich produktów, częściowo także czytelnicy, dający sobie wmówić, że wartościową treść można mieć za darmo, a częściowo dziennikarze, nie dość skutecznie broniący standardów swojego zawodu. Warto widzieć też belkę we własnym oku. Zatem muszę przyznać, że i branża PR ma w korodowaniu mediów swój udział.
Gdy brakuje na chleb, łatwiej się chodzi na kompromis z zasadami. W mediach można dziś kupić bardzo wiele – od milczenia o niecnych uczynkach reklamodawcy do wzmianki o produkcie w edytorialu. Media „ratują...
Dodaj komentarz
Chcesz czytać więcej?
Wykup dostęp »
Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie!
Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.
Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!
Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.
Zapoznaj się z Regułami forum
Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]