Reklama

Zagraj Błaszczykowskim

Zagraj Błaszczykowskim

23.03.2020
Czyta się kilka minut
Coraz więcej drużyn ekstraklasy piłkarskiej zakłada sekcje e-sportowe.
Bartosz „bejott” Jakubowski, zawodnik Wisły Kraków w e-sporcie, marzec 2020 r. JACEK TARAN DLA „TP”
C

Cztery stoliki, na każdym monitor. Pomiędzy nimi coś w rodzaju parawanu – chodzi o to, żeby gracze nawzajem się nie rozpraszali. Siedzą już na stanowiskach: do tak ważnego meczu trzeba się psychicznie przygotować.

Pod sufitem dużego pomieszczenia w sektorze rodzinnym na stadionie Wisły Kraków mnóstwo pozawieszanych baloników i wstęg. Zaraz zaczną się zamknięte kwalifikacje do wiosennej rundy Ekstraklasy Games. Czyli do turnieju futbolowej gry wideo „FIFA”.

Jak tam twój mecz?

Mieszko Łabuz, menadżer sekcji e-sportowej Wisły Kraków: – Pomysł sekcji pojawił się w klubie już w 2016 r. Ostatecznie powstała w październiku zeszłego roku w związku z pojawieniem się w naszym kraju turnieju Ekstraklasa Games. Do rozgrywek każdy klub z polskiej Ekstraklasy jest zobowiązany wystawić e-sportową drużynę „FIF-y”.

Rywalizacja odbywa się niezależnie od siebie na dwóch...

10364

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]