Reklama

Wybieram Dwójkę?

Wybieram Dwójkę?

26.04.2007
Czyta się kilka minut
Znów mówi się o Dwójce, najbardziej misyjnie zorientowanym programie Polskiego Radia. I choć po raz kolejny głośno o niej w związku z kryzysem, zarówno zespół, jak słuchacze mogą na zainteresowaniu stacją sporo zyskać.
-

---ramka 504975|prawo|1---Dyskusja wokół Polskiego Radia nie milknie. Decyzja o tzw. optymalizacji częstotliwości, zapowiedzi likwidacji zasłużonych agend, upolitycznienie anten oraz zachowania Jerzego Targalskiego, członka Zarządu, który odpowiada za restrukturyzację firmy - budzą słuszne obawy. Szczególnie żywo na zmiany zareagowali słuchacze Programu II. Zamieszczony w internecie apel o nieograniczanie dostępu do kultury za pośrednictwem naziemnego odbioru audycji podpisało ponad 14 tys. osób.

Pieniądze

Pokłosiem protestu są nie tylko ostrożniejsze wypowiedzi prezesa PR Krzysztofa Czabańskiego na temat działalności spółki, wycofanie się z pomysłów łatania abonamentowej dziury w budżecie firmy kosztem redukcji jej kulturotwórczej roli, ale nade wszystko zmiana parytetu w oddaniu Jedynce częstotliwości, które dotychczas...

12689

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, trzymiesięczny lub roczny.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]