Cerowanie batutą
Cerowanie batutą

Skończyło się stojącą owacją, wzruszającym hołdem Maestro Korda dla "człowieka, który kocha muzykę z wzajemnością", bankietem na chwiejnych nogach, bardziej z przejęcia niż z alkoholu, a potem jeszcze ślizgawką i kąpielą w kałuży w Parku Saskim, gdzie razem z Markiem i Łukaszem szukaliśmy pewnego krzywego drzewa z fotografii anno 1939. I chyba je znaleźliśmy, skoro był to Czas Zdarzeń Niepospolitych.
***
W istocie zaczęło się wcześniej: w czerwcu 2005, kiedy świeżo mianowany dyrektor Opery Narodowej Mariusz Treliński przyjechał do Paryża, w towarzystwie nieodłącznego Borisa Kudlički, na haendlowski koncert Marca Minkowskiego w podparyskim Poissy. Zachwycony nagraniem "Orfeusza i Eurydyki" Glucka, pospieszył zaproponować mu współpracę. Krótkie terminy wzbraniały jednak organizacji wspólnej premiery już w pierwszym sezonie, Marc...
Dodaj komentarz
Chcesz czytać więcej?
Wykup dostęp »
Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie!
Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.
Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!
Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.
Zapoznaj się z Regułami forum
Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]