Reklama

Żeby wygrać, musi wystartować

Żeby wygrać, musi wystartować

15.09.2009
Czyta się kilka minut
Wydaje się, że nikt nie przeszkodzi Donaldowi Tuskowi w marszu do prezydentury. Szukanie analogii z poprzednią kampanią nie jest właściwe.
P

Przeciwnicy Platformy Obywatelskiej ciągle mają nadzieję, że któraś z kolejnych faz gospodarczego kryzysu czy wpadek rządu osłabi wysokie dotąd poparcie partii Donalda Tuska. Ostatnim z takich wydarzeń była klęska katarska i zamieszanie wokół ministra Aleksandra Grada. Nadzieje PiS i SLD okazały się jednak płonne. Pozostawienie ministra skarbu na swoim stanowisku, mimo wcześniej deklarowanej przez premiera dymisji w razie nierozwiązania problemu stoczni, nie miało żadnego znaczenia. I prawdopodobnie opinia publiczna nie przejmie się również dużo poważniejszym kłopotem, czyli zapowiedzią bardzo dużego deficytu budżetowego.

Nic się nie zmienia, a tymczasem wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami - został do nich już tylko rok z małym okładem. Pewne jest więc, że rozpoczęty właśnie nowy sezon polityczny stał będzie pod znakiem prowadzonej kampanii...

6952

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Masz już konto? Zaloguj się 

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Jeśli założysz bezpłatne konto, możesz za darmo czytać 3 płatne teksty miesięcznie. Wykup dostęp, by czytać bez limitu najnowsze wydanie i numery archiwalne od 2003 roku! 

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]