Reklama

Wtórność i kunktatorstwo

Wtórność i kunktatorstwo

23.06.2009
Czyta się kilka minut
Wiadomość, że TVP ma ponoć już wkrótce przerywać filmy reklamami, ogromnie mnie ujęła. Nie ujęła mnie za portfel, bowiem jako istota nie posiadająca telewizora nie rzucę się do kompulsywnych zakupów produktów anonsowanych w trakcie filmów - będę niebacznie tkwił w karygodnej nieświadomości niezwykłych owych cudów zalet. Zresztą, na wszelki wypadek nie mam nie tylko telewizora, ale również i portfela.
W

Wiadomość, że TVP ma ponoć już wkrótce przerywać filmy reklamami, ujęła mnie jako krok w dobrym kierunku. Reklama dźwignią handlu, handel i usługi liderami PKB, TVP zwiększy PKB i OK. Każda reklama mówi kryzysowi śmiałe NIE, zatem zamiast jakiegoś krwawego gniota z Fabryki Snów obejrzyjmy ze smakiem reklamowy blok. Życie stanie się zapewne lepsze, a z pewnością bezpieczniejsze - przecież w reklamach nie ma przemocy (z wyjątkiem tej skierowanej przeciw zarazkom i bakteriom, ale one nie dorobiły się jeszcze swego rzecznika). Reklamy promują dobre, wnikliwe aktorstwo (no, może nie genialne, ale wyraźnie lepsze niż serialowe), lansują autorytety (których przecież nam tak brak), a do tego skrzą się humorem niczym Halo Hans. A ostatnio przypadkowo ujrzałem w TVP Olgę Lipińską w ramach programu publicystycznego spijającą z ust Leszka Millera krynice mądrości - i od razu chciałem ją...

2793

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]