Reklama

Bitwa na ramówki

Bitwa na ramówki

11.09.2005
Czyta się kilka minut
Dla dwóch trzecich z nas ulubioną formą spędzania wolnego czasu jest oglądanie telewizji. W 2004 roku przeciętny Polak oglądał telewizję przez 3 godziny i 57 minut dziennie. O te godziny i minuty trwa walka między nadawcami. Celem są pieniądze, narzędziem ramówka.
T

To miało być mocne wejście. Konferencja prasowa w restauracji Belvedere, 17 sierpnia, w samo południe. Edward Miszczak, wiceprezes zarządu TVN i “mózg" stacji, zaprezentował dziennikarzom jesienną ramówkę stacji. Dominują liczby i twarda ekonomia: - Jesienna ramówka ma utrzymać 15-procentowy udział stacji w rynku ogólnopolskim, bo to gwarantuje nam mocne dotarcie do naszej grupy docelowej, czyli osób w wieku 16-49 lat w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców - tłumaczył. Wśród tych osób poważną grupę stanowią kobiety i to z myślą o nich TVN wyprodukował trzy nowe seriale: “Magdę M.", “Nianię" i “Anioła Stróża". W sezonie wyborczym w stacji Walterów dominować będzie rozrywka. Hitem jesieni ma być program “Szymon Majewski show", a przede wszystkim druga edycja “Tańca z gwiazdami" (poprzednią oglądało ponad 3,5 miliona widzów). Prowadzący Hubert Urbański i Katarzyna...

13928

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]