Reklama

Bitwa na ramówki

Bitwa na ramówki

11.09.2005
Czyta się kilka minut
Dla dwóch trzecich z nas ulubioną formą spędzania wolnego czasu jest oglądanie telewizji. W 2004 roku przeciętny Polak oglądał telewizję przez 3 godziny i 57 minut dziennie. O te godziny i minuty trwa walka między nadawcami. Celem są pieniądze, narzędziem ramówka.
T

To miało być mocne wejście. Konferencja prasowa w restauracji Belvedere, 17 sierpnia, w samo południe. Edward Miszczak, wiceprezes zarządu TVN i “mózg" stacji, zaprezentował dziennikarzom jesienną ramówkę stacji. Dominują liczby i twarda ekonomia: - Jesienna ramówka ma utrzymać 15-procentowy udział stacji w rynku ogólnopolskim, bo to gwarantuje nam mocne dotarcie do naszej grupy docelowej, czyli osób w wieku 16-49 lat w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców - tłumaczył. Wśród tych osób poważną grupę stanowią kobiety i to z myślą o nich TVN wyprodukował trzy nowe seriale: “Magdę M.", “Nianię" i “Anioła Stróża". W sezonie wyborczym w stacji Walterów dominować będzie rozrywka. Hitem jesieni ma być program “Szymon Majewski show", a przede wszystkim druga edycja “Tańca z gwiazdami" (poprzednią oglądało ponad 3,5 miliona widzów). Prowadzący Hubert Urbański i Katarzyna...

13928

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Masz już konto? Zaloguj się 

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Jeśli założysz bezpłatne konto, możesz za darmo czytać 3 płatne teksty miesięcznie. Wykup dostęp, by czytać bez limitu najnowsze wydanie i numery archiwalne od 2003 roku! 

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]