Ładowanie...
Tam, gdzie klient jest Bogiem
Konstanty „Kot” Przybora zastanawia się chwilę, nim przypomni sobie reklamę, która ostatnio go „zakręciła”. „Może dlatego, że staram się jak najmniej ich oglądać? Rzeczywiście coraz rzadziej zdarza mi się widzieć coś, co mnie poruszy, ale przecież większość reklam na całym świecie jest prosta i banalna” - zauważa. Przybora, który pierwsze reklamówki kręcił w latach 80. w Hiszpanii, a z polską reklamą jest związany od początku (czyli od początku lat 90.), dziś współwłaściciel średniej (zatrudniającej około 30 osób) agencji PZL, nie zna recepty na dobrą reklamę, choć w dorobku ma kilkanaście nagród na festiwalach i konkursach. „Najważniejsze w reklamie to ciekawa kombinacja sensu i wysmakowanej formy” - mówi w końcu.
Grupa docelowa
„Klient, z którym ostatnio pracowałem, nie określił dokładnie grupy docelowej, miało być po prostu ciekawie, dowcipnie. Po...
DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!
Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!
Masz już konto? Zaloguj się
Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
360 zł 160 zł taniej (od oferty 10/10 na rok)
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Przez 10 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Napisz do nas
Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.
Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]