Ładowanie...
Przedszkole reklamy
Dlaczego hipopotam beka? Zapewne dlatego, że jego celem jest wywołanie emocji i wprowadzenie telewidzów w odpowiedni nastrój jeszcze przed zaprezentowaniem im reklam, a dzięki temu sprawienie, by były oglądane z pozytywnym nastawieniem.
DZIECKO KUPUJE SAMOCHÓD
Co charakterystyczne: dzieci rozbawione bekającym hipopotamem obejrzą reklamy produktów przeznaczonych zarówno dla nich, jak i ich rodziców. I nie dlatego, że rodzice spędzają z dziećmi czas przed telewizorem: na kanałach przeznaczonych dla dzieci (a także przed i po programach dla dzieci emitowanych w telewizjach ogólnotematycznych) prezentuje się reklamy sieci sklepów, past do zębów, mleka modyfikowanego, lekarstw, a nawet... samochodów, ponieważ często to dzieci podejmują decyzje o produktach kupowanych dla całej rodziny.
Według zeszłorocznych badań Polskiego Programu Jakości Obsługi aż 96,...
DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!
Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!
Masz już konto? Zaloguj się
Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
360 zł 160 zł taniej
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Przez 10 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Napisz do nas
Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.
Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!
Newsletter
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]