Reklama

Przedszkole reklamy

Przedszkole reklamy

03.02.2014
Czyta się kilka minut
Na jednym z kanałów telewizyjnych przeznaczonych dla dzieci rozpoczęcie bloku reklamowego jest obwieszczane przez animowanego hipopotama. Zwierzątko informuje dzieci... głośnym beknięciem.
D

Dlaczego hipopotam beka? Zapewne dlatego, że jego celem jest wywołanie emocji i wprowadzenie telewidzów w odpowiedni nastrój jeszcze przed zaprezentowaniem im reklam, a dzięki temu sprawienie, by były oglądane z pozytywnym nastawieniem.
DZIECKO KUPUJE SAMOCHÓD
Co charakterystyczne: dzieci rozbawione bekającym hipopotamem obejrzą reklamy produktów przeznaczonych zarówno dla nich, jak i ich rodziców. I nie dlatego, że rodzice spędzają z dziećmi czas przed telewizorem: na kanałach przeznaczonych dla dzieci (a także przed i po programach dla dzieci emitowanych w telewizjach ogólnotematycznych) prezentuje się reklamy sieci sklepów, past do zębów, mleka modyfikowanego, lekarstw, a nawet... samochodów, ponieważ często to dzieci podejmują decyzje o produktach kupowanych dla całej rodziny.
Według zeszłorocznych badań Polskiego Programu Jakości Obsługi aż 96,...

11902

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, trzymiesięczny lub roczny.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]