Hopkins, Law, Malkovich, Pryce

8 nominacji do Oscara, 14 nominacji do Złotych Globów, Złota Palma, niezliczone nominacje do Emmy czy nagród BAFTA.

03.09.2019

Czyta się kilka minut

 / PLANET / FORUM
/ PLANET / FORUM

 

Światową czołówkę aktorów niebawem do walki rzucą dwa wielkie studia filmowe: Netflix i HBO. Pole bitwy? Watykan! HBO zaprezentowało zwiastun drugiej odsłony głośnego serialu „Młody papież”. W piuskach zobaczymy Jude’a Lawa i Johna Malkovicha. Już następnego dnia Netflix odpowiedział swoim zwiastunem. W filmie „Dwóch papieży” w Benedykta XVI wcieli się Anthony Hopkins, a Franciszka zagra Jonathan Pryce. Reżyserzy (Paolo Sorrentino w „Nowym papieżu”, Fernando Meirelles w „Dwóch papieżach”) gwarantują epicki pojedynek. Papiestwo, obok superbohaterów, okazuje się dla masowej wyobraźni jedną z najważniejszych instytucji, za pomocą których filmowcy wyjaśniają świat. ©(P)

Czytaj także: NIeziemski serial - Marcin Napiórkowski o "Młodym papieżu"

Dziękujemy, że nas czytasz!

Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →

Dostęp 10/10

  • 10 dni dostępu - poznaj nas
  • Natychmiastowy dostęp
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
10,00 zł

Dostęp kwartalny

Kwartalny dostęp do TygodnikPowszechny.pl
  • Natychmiastowy dostęp
  • 92 dni dostępu = aż 13 numerów Tygodnika
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
89,90 zł
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]
W „Tygodniku Powszechnym” od 2007 r. Od początku odpowiadał za profile pisma na Twitterze i Facebooku, a także za działania e-marketingowe „Tygodnika” i cyfrowe subskrypcje. Obecnie pełni funkcję Head of Digital Expansion. Pisze o tematach z zakresu… więcej

Artykuł pochodzi z numeru Nr 36/2019