Reklama

Czyszczenie sieci

Czyszczenie sieci

24.02.2020
Czyta się kilka minut
M

Muzeum Auschwitz zaapelowało na Twitterze do szefa Amazona Jeffa Bezosa o usunięcie ze sklepu internetowego koncernu książek z nazistowską propagandą, m.in. autorstwa skazanego na śmierć w procesie norymberskim Juliusa Streichera. Pod koniec 2019 r. Amazon po apelach muzeum wycofał z oferty ozdoby świąteczne i gadżety ze zdjęciami dawnego obozu zagłady. Profil Auschwitz Memorial na Twitterze należy do fenomenów tego portalu społecznościowego – obserwuje go milion użytkowników. ©℗

Ten materiał jest bezpłatny, bo Fundacja Tygodnika Powszechnego troszczy się o promowanie czytelnictwa i niezależnych mediów. Wspierając ją, pomagasz zapewnić "Tygodnikowi" suwerenność, warunek rzetelnego i niezależnego dziennikarstwa. Przekaż swój datek:

Dodaj komentarz

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

Zaloguj się albo zarejestruj aby dodać komentarz

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]