Czyszczenie sieci

24.02.2020

Czyta się kilka minut

Muzeum Auschwitz zaapelowało na Twitterze do szefa Amazona Jeffa Bezosa o usunięcie ze sklepu internetowego koncernu książek z nazistowską propagandą, m.in. autorstwa skazanego na śmierć w procesie norymberskim Juliusa Streichera. Pod koniec 2019 r. Amazon po apelach muzeum wycofał z oferty ozdoby świąteczne i gadżety ze zdjęciami dawnego obozu zagłady. Profil Auschwitz Memorial na Twitterze należy do fenomenów tego portalu społecznościowego – obserwuje go milion użytkowników. ©℗

Dziękujemy, że nas czytasz!

Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →

Dostęp 10/10

  • 10 dni dostępu - poznaj nas
  • Natychmiastowy dostęp
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
10,00 zł

Dostęp kwartalny

Kwartalny dostęp do TygodnikPowszechny.pl
  • Natychmiastowy dostęp
  • 92 dni dostępu = aż 13 numerów Tygodnika
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
89,90 zł
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]

Artykuł pochodzi z numeru Nr 9/2020