Reklama

Sutanna i marketing

Sutanna i marketing

31.03.2009
Czyta się kilka minut
Co można zachwalać w spocie o kapłaństwie? Życie księdza, zakonnicy, bez zakłamań i upiększeń. A nie fascynujący czas seminarium, jak w przygotowywanych właśnie reklamówkach.
Billboard zakonu jezuitów z 2007 r.
W

W świecie zmediatyzowanym liczy się wizerunek, czyli to, jak cię widzą. Kościół podobno widzą coraz gorzej. Jednym z tego skutków jest podobno spadek powołań kapłańskich i zakonnych. Lekarstwem na poprawienie wizerunku, a tym samym na ponowne zaludnienie seminariów i klasztorów, mają być reklamy powołaniowe, w których roztacza się blaski życia za murami.

Tylko jak się ma wizerunek kreowany przez reklamy do rzeczywistego obrazu kapłaństwa i życia konsekrowanego? Czy da się je w ogóle zareklamować?

Wieczny kleryk

Spoty mają przede wszystkim promować życie kleryków. Ich zadaniem ma być odkłamanie stereotypów na temat życia w seminarium. Jak donosi "Polska", przygotowywana reklama "ma być opowieścią o codziennym życiu kleryków, w którym jest miejsce nie tylko na modlitwę i naukę, ale też pracę, rozrywkę, sport,...

8201

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]