Reklama

Signum temporis

09.10.2006
Czyta się kilka minut
Blok reklamowy przed "Wiadomościami TVP. Między szamponem a pastą do zębów nagle pojawia się dobrze znana postać. W wypowiedzi jakby wyciętej z dłuższego wywiadu, nieco sztucznym tonem zachęca do czytania dodatków do "Gazety Wyborczej, pt. "Nasz Święty - Jan Paweł II. Świadectwa cudów. Potem, już od lektora, widz dowiaduje się, którego dnia znajdzie w "Wyborczej stosowny zeszyt. Osoba reklamująca cykl to bp Tadeusz Pieronek.
fot. S. Kamiński - Agencja Gazeta
-

- Ja w żadnej reklamie nie występowałem - mówi biskup stanowczo w rozmowie z "TP". Czyżby nie wiedział, jak zostanie wykorzystana jego wypowiedź? - Zgodziłem się to powiedzieć. Wiedziałem, że chodzi o teksty związane z cudami Jana Pawła II. Zrobili to w reklamie, ale ja nie mam na to wielkiego wpływu.

- Z uwagi na temat dotykający religijności i duchowości, a także pamięć o polskim papieżu, zależało nam na opinii autorytetu kościelnego, jakim jest bp Tadeusz Pieronek - tłumaczy Edyta Bach z Działu Komunikacji Korporacyjnej "Agory", wydawcy "GW". - Poprosiliśmy go o wypowiedź na temat naszego cyklu, a biskup zgodził się nam jej udzielić. Wypowiedź została wykorzystana w reklamie telewizyjnej promującej kolekcję za wyraźną zgodą bp. Pieronka - zapewnia i dodaje, że "Agora" nie chciała z biskupa uczynić "twarzy" kampanii reklamowej. - Wystąpienie znalazło się...

9458

DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!

Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!

Masz już konto? Zaloguj się

Dostęp trzymiesięczny
69,90 zł

Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp roczny
199,90 zł

298,80 zł 99 zł taniej 
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp miesięczny
24,90 zł

Przez 31 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]