Signum temporis

- Ja w żadnej reklamie nie występowałem - mówi biskup stanowczo w rozmowie z "TP". Czyżby nie wiedział, jak zostanie wykorzystana jego wypowiedź? - Zgodziłem się to powiedzieć. Wiedziałem, że chodzi o teksty związane z cudami Jana Pawła II. Zrobili to w reklamie, ale ja nie mam na to wielkiego wpływu.
- Z uwagi na temat dotykający religijności i duchowości, a także pamięć o polskim papieżu, zależało nam na opinii autorytetu kościelnego, jakim jest bp Tadeusz Pieronek - tłumaczy Edyta Bach z Działu Komunikacji Korporacyjnej "Agory", wydawcy "GW". - Poprosiliśmy go o wypowiedź na temat naszego cyklu, a biskup zgodził się nam jej udzielić. Wypowiedź została wykorzystana w reklamie telewizyjnej promującej kolekcję za wyraźną zgodą bp. Pieronka - zapewnia i dodaje, że "Agora" nie chciała z biskupa uczynić "twarzy" kampanii reklamowej. - Wystąpienie znalazło się...
DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!
Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!
Masz już konto? Zaloguj się
Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
298,80 zł 99 zł taniej
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Przez 31 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Napisz do nas
Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.
Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]