Reklama

Signum temporis

Signum temporis

09.10.2006
Czyta się kilka minut
Blok reklamowy przed "Wiadomościami TVP. Między szamponem a pastą do zębów nagle pojawia się dobrze znana postać. W wypowiedzi jakby wyciętej z dłuższego wywiadu, nieco sztucznym tonem zachęca do czytania dodatków do "Gazety Wyborczej, pt. "Nasz Święty - Jan Paweł II. Świadectwa cudów. Potem, już od lektora, widz dowiaduje się, którego dnia znajdzie w "Wyborczej stosowny zeszyt. Osoba reklamująca cykl to bp Tadeusz Pieronek.
fot. S. Kamiński - Agencja Gazeta
-

- Ja w żadnej reklamie nie występowałem - mówi biskup stanowczo w rozmowie z "TP". Czyżby nie wiedział, jak zostanie wykorzystana jego wypowiedź? - Zgodziłem się to powiedzieć. Wiedziałem, że chodzi o teksty związane z cudami Jana Pawła II. Zrobili to w reklamie, ale ja nie mam na to wielkiego wpływu.

- Z uwagi na temat dotykający religijności i duchowości, a także pamięć o polskim papieżu, zależało nam na opinii autorytetu kościelnego, jakim jest bp Tadeusz Pieronek - tłumaczy Edyta Bach z Działu Komunikacji Korporacyjnej "Agory", wydawcy "GW". - Poprosiliśmy go o wypowiedź na temat naszego cyklu, a biskup zgodził się nam jej udzielić. Wypowiedź została wykorzystana w reklamie telewizyjnej promującej kolekcję za wyraźną zgodą bp. Pieronka - zapewnia i dodaje, że "Agora" nie chciała z biskupa uczynić "twarzy" kampanii reklamowej. - Wystąpienie znalazło się...

9458

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]