Reklama

Nowe szaty prezesa

Nowe szaty prezesa

29.03.2011
Czyta się kilka minut
Dla PiS-u ważniejsze niż pozyskanie wyborców jest odebranie ich PO: demobilizacja zwolenników Tuska ma sprawić, że scena polityczna stanie się dużo bardziej nieprzewidywalna. W walce z sondażowymi słupkami Jarosław Kaczyński sięga więc po zapomniane ostatnio środki - internet, happeningi medialne i ton ironicznej polemiki.
Jarosław Kaczyński podczas słynnych zakupów w jednym z warszawskich sklepów spożywczych, gdzie PiS zorganizował konferencję prasową na temat cen żywności. 22 marca 2011 r. / fot. PAP/Radek Pietruszka
N

Niestety, nie wziąłem jakiejś solidnej torby. To był błąd. Rączki od foliowych siatek straszliwie wpijały mi się w dłonie. Palce bolą mnie do dziś - takie wspomnienia snuł w ubiegły piątek w zaciszu partyjnej siedziby na Nowogrodzkiej Jarosław Kaczyński. Prezes PiS - mimo że od słynnej wizyty w sklepie spożywczym na warszawskim Okęciu mijał właśnie czwarty dzień, wciąż był pod jej wrażeniem. I choć anty­podwyżkowy, zakupowy happening trudno uznać za jednoznaczny sukces - wypomnienie klientom Biedronki, że należą do "najbiedniejszych Polaków", i stanowczo zawyżona cena cukru w wybranym przez PiS sklepiku zakłóciły mocno przekaz - to lider Prawa i Sprawiedliwości udowodnił, że znów umie skupić na sobie uwagę mediów i potrafi dyskutować z rządem nie tylko o przyczynach i następstwach katastrofy smoleńskiej.

Kaczyński jako podróbka

...
10494

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]