Reklama

ITI partnerem w spółce „Tygodnik Powszechny”

ITI partnerem w spółce „Tygodnik Powszechny”

06.05.2007
Czyta się kilka minut
D

Drodzy Czytelnicy,

O zmianach własnościowych w strukturze naszego pisma informujemy Was z satysfakcją i radością. Chyba nie trzeba tłumaczyć, dlaczego sytuacja na rynku mediów wymagała od nas znalezienia "partnera strategicznego". Nie było to łatwe, gdyż stawianym z naszej strony warunkiem było zagwarantowanie całkowitej niezależności redakcji w tym wszystkim, co dotyczy linii pisma, treści publikowanych materiałów oraz osób, które mają o tym decydować. Zawarta z ITI umowa, oraz fakt, że odstąpiliśmy 49 proc. udziałów (a więc pakiet mniejszościowy), gwarantują zachowanie tożsamości i charakteru pisma, a jednocześnie otwierają przed nim nowe możliwości realizowania projektów, o których ze względów finansowych mogliśmy jedynie marzyć. "Mając w swoim portfelu niezwykle opiniotwórcze media, jak TVN24, TVN 24.pl czy Onet.pl, które stały się wyznacznikiem trendów,...

2192

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Masz już konto? Zaloguj się 

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Jeśli założysz bezpłatne konto, możesz za darmo czytać 3 płatne teksty miesięcznie. Wykup dostęp, by czytać bez limitu najnowsze wydanie i numery archiwalne od 2003 roku! 

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]