Reklama

„Dwójka" i Rospuda

„Dwójka" i Rospuda

14.03.2007
Czyta się kilka minut
Zarząd Polskiego Radia i KRRiTV - o czym pisaliśmy przed tygodniem w rubryce "Na skróty - chce odebrać Programowi 2 część częstotliwości i przekazać je Programowi 1, co oznacza poważne kłopoty z odbiorem "Dwójki w znacznej części kraju. Wielu słuchaczy obawia się, że może to być początek likwidacji stacji...
R

Rzadko odwołujemy się do wywiadów udzielanych innym pismom, lecz tym razem łamiemy tę zasadę, bo niepokoi nas przyszłość Programu 2. Zaniepokojony jest także Jarosław Sellin, wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego. W wywiadzie dla "Gazety Wyborczej" mówi, że rozmawiając z prezesem PR, Krzysztofem Czabańskim tłumaczył, iż ,,zamiana częstotliwości i ograniczenie zasięgu »Dwójki« to problem ważny społecznie, ponieważ audytorium tego programu w dużym stopniu tworzą ludzie z małych miast i wsi". ,,Dwójka" jest słuchaczom potrzebna, dla wielu to jedyna możliwość kontaktu z kulturą wysoką. Prezes Czabański, a za nim KRRiTV, przyjął te argumenty, ale pozostał przy decyzji odebrania częstotliwości "Dwójce", wierząc, że "problem da się rozwiązać", wprowadzając więcej programów kulturalnych do ,,Jedynki" i "Trójki". Ale to programy o mniejszych ambicjach niż "Dwójka"...

...
2380

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Masz już konto? Zaloguj się 

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Jeśli założysz bezpłatne konto, możesz za darmo czytać 3 płatne teksty miesięcznie. Wykup dostęp, by czytać bez limitu najnowsze wydanie i numery archiwalne od 2003 roku! 

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]