Ładowanie...
Zabij czas modnie
Z trudem reagujemy na nowe trendy w bieliźniarstwie, na zmieniające się kroje spodni, szerokości krawatów czy klap marynarek. Owszem, robią na nas wrażenie koncepcje odzieżowe osób publicznych, ale nie marzymy wcale i jak najdalsi jesteśmy od kupienia sobie kapelusza ? la Nelly, czy którejś z przedziwnych kreacji byłej minister spraw zagranicznych. Nie włożymy już mini, na którą zużyto ilość materiału potrzebną zaledwie do uszycia chusteczki do nosa. Nie wzuwamy rzeczy za krótkich ni za długich, nie przymierzamy odzieży nadmiernie opinającej ani zbyt luźnej. Powiedzmy sobie szczerze: nie stać nas już na reakcję i refleks. A moda na ludziach w naszym wieku nie odciska już piętna.
Trzeba jednak uczciwie przyznać, że od czasu do czasu coś nas budzi z monotonnego obsuwania się ku bezkształciu i nudnawemu, bo jednostajnemu zgorszeniu, że oto młodzież ubrała się w ...
DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!
Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!
Masz już konto? Zaloguj się
Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
360 zł 160 zł taniej (od oferty 10/10 na rok)
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Przez 10 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.
Napisz do nas
Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.
Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!
Podobne teksty
Newsletter
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]