Reklama

Klubowa antena

Klubowa antena

15.05.2005
Czyta się kilka minut
Nie będziemy zarozumiale twierdzili, że wiemy już, jak TVP Kultura ma wyglądać. Musimy zbadać, kto nas ogląda, jakie są aspiracje naszych telewidzów, co akceptują, a czego nie. Jesienna ramówka będzie korygowana wynikami tych badań i opiniami, jakie już otrzymujemy.
M

MATEUSZ FLAK: - Czego dowiedzieli się Panowie po dwóch tygodniach emisji - jak pokazywać kulturę w kanale tematycznym?

JACEK WEKSLER: - Nasze założenia zrealizowaliśmy w 90 procentach - jak na początek to bardzo dużo. Na pewno sprawdziła się dominanta programowa, czyli podział na dni tematyczne. Nową wartość dało też skrzyżowanie tej dominanty z codziennymi pasmami. Takiej telewizji, w ten sposób mówiącej o polskiej kulturze, na naszym rynku nie było.

W tej chwili doskonalimy 15-minutowy dziennik informacyjny. Jesteśmy zadowoleni z “Rozmów" - wybitne postaci z obszaru muzyki, literatury, filmu zaakceptowały kanał i stały się naszymi partnerami.

JERZY KAPUŚCIŃSKI: - To jest pewien proces. Jako pierwsi robimy taki program, nie było wcześniej w telewizji godzinnych rozmów o kulturze. Pierwsze doświadczenia są...

5955

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]