Reklama

Bóg - i dusza będzie jeszcze bielsza!

Bóg - i dusza będzie jeszcze bielsza!

18.11.2008
Czyta się kilka minut
Czy krzyż Chrystusa to najbardziej szokująca "reklama" miłości Boga do człowieka? Czy Duch Święty, zstępując na Apostołów, zainicjował "marketing szeptany" zbawienia? Czy Kościół może się reklamować?
Wydział Duszpasterstwa Kurii Metropolitalnej Warszawskiej zorganizował w 2007 r. konkurs na cykl billboardów pt. „Dziesięć przykazań”. Wyróżniono m.in. VIA Studio Radosław Karbowiak z Kaczanowa (na reprodukcji). / REPR. WWW.MARKETING-NEWS.PL
M

Można się też zastanawiać, czy Bóg faktycznie potrzebuje kampanii wizerunkowej. I czy Kościół, korzystając z narzędzi reklamowych, nie sprowadza wiary do poziomu produktu.

Ziarenko

W ubiegłym miesiącu ateiści reklamowali się w Londynie. W tym tygodniu w New Jersey (USA) podobną akcję podejmuje Amerykańskie Stowarzyszenie Humanistyczne. Z drugiej strony po Chicago jeżdżą autobusy z reklamami islamu. W centrum Nowego Jorku postawiono "kabiny modlitewne". Mieszkańcy Singapuru otrzymywali smsy "od Boga". Rozwija się ekumeniczna Churches Advertising Network, profesjonalnie przygotowująca podobne akcje.

Marketing promujący wartości i duchowość w Polsce dopiero się rodzi. Przedsięwzięcia "Frondy", akcje Fundacji Świętego Mikołaja, kampanie Centrum Myśli Jana Pawła II, plakaty zachęcające do wstąpienia do nowicjatu...

15343

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]