Bóg - i dusza będzie jeszcze bielsza!
Bóg - i dusza będzie jeszcze bielsza!

Można się też zastanawiać, czy Bóg faktycznie potrzebuje kampanii wizerunkowej. I czy Kościół, korzystając z narzędzi reklamowych, nie sprowadza wiary do poziomu produktu.
Ziarenko
W ubiegłym miesiącu ateiści reklamowali się w Londynie. W tym tygodniu w New Jersey (USA) podobną akcję podejmuje Amerykańskie Stowarzyszenie Humanistyczne. Z drugiej strony po Chicago jeżdżą autobusy z reklamami islamu. W centrum Nowego Jorku postawiono "kabiny modlitewne". Mieszkańcy Singapuru otrzymywali smsy "od Boga". Rozwija się ekumeniczna Churches Advertising Network, profesjonalnie przygotowująca podobne akcje.
Marketing promujący wartości i duchowość w Polsce dopiero się rodzi. Przedsięwzięcia "Frondy", akcje Fundacji Świętego Mikołaja, kampanie Centrum Myśli Jana Pawła II, plakaty zachęcające do wstąpienia do nowicjatu...
Dodaj komentarz
Chcesz czytać więcej?
Wykup dostęp »
Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie!
Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.
Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!
Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.
Zapoznaj się z Regułami forum
Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]