Reklama

Ładowanie...

Spot o mamie kradnie show

Spot o mamie kradnie show

15.06.2015
Czyta się kilka minut
Spoty reklamowe, jak zapewne Państwo zauważyli, albo budzą oburzenie, albo są szerzej nieznane.
U

Ucieszyło mnie zatem, że reklama społeczna pytająca o to, co jest ważniejsze – dziecko czy kariera – wzbudził tyle wnerwień, że wystarczyłoby ich na kampanię prezydencką. Fajnie! Dzięki oburzonym prosty i trafny przekaz komiksowo uproszczonej reklamy trafi do milionów ludzi, a nie tylko do tysięcy. Kobiety, które nie chcą dzieci, nie są tu, jak się twierdzi, obrażane. Spot odnosi się przecież do tych kobiet, które mają dwa piękne marzenia: o dostatku i o rodzinie. Ćwierć wieku po wprowadzeniu w Polsce wolności za decyzją o urodzeniu dziecka kryje się decyzja o wyrzeczeniach...
Manifestacje, co też łatwo zauważyć, albo budzą oburzenie, albo się nie liczą. W tym roku Parada Równości nie wywołała fali moralnego wzmożenia. Generalnie bardzo dobrze, czym tu się zachłystywać. Działaczom z tęczą w sercu może jednak oburzenia brakować. [O spocie piszemy w dziale „Kraj” – red.]. ©

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]