Spot o mamie kradnie show

Spoty reklamowe, jak zapewne Państwo zauważyli, albo budzą oburzenie, albo są szerzej nieznane.

15.06.2015

Czyta się kilka minut

Ucieszyło mnie zatem, że reklama społeczna pytająca o to, co jest ważniejsze – dziecko czy kariera – wzbudził tyle wnerwień, że wystarczyłoby ich na kampanię prezydencką. Fajnie! Dzięki oburzonym prosty i trafny przekaz komiksowo uproszczonej reklamy trafi do milionów ludzi, a nie tylko do tysięcy. Kobiety, które nie chcą dzieci, nie są tu, jak się twierdzi, obrażane. Spot odnosi się przecież do tych kobiet, które mają dwa piękne marzenia: o dostatku i o rodzinie. Ćwierć wieku po wprowadzeniu w Polsce wolności za decyzją o urodzeniu dziecka kryje się decyzja o wyrzeczeniach...

Manifestacje, co też łatwo zauważyć, albo budzą oburzenie, albo się nie liczą. W tym roku Parada Równości nie wywołała fali moralnego wzmożenia. Generalnie bardzo dobrze, czym tu się zachłystywać. Działaczom z tęczą w sercu może jednak oburzenia brakować. [O spocie piszemy w dziale „Kraj” – red.]. ©

Dziękujemy, że nas czytasz!

Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →

Dostęp 10/10

  • 10 dni dostępu - poznaj nas
  • Natychmiastowy dostęp
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
10,00 zł

Dostęp kwartalny

Kwartalny dostęp do TygodnikPowszechny.pl
  • Natychmiastowy dostęp
  • 92 dni dostępu = aż 13 numerów Tygodnika
  • Ogromne archiwum
  • Zapamiętaj i czytaj później
  • Autorskie newslettery premium
  • Także w formatach PDF, EPUB i MOBI
89,90 zł
© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]

Artykuł pochodzi z numeru TP 25/2015