Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →
Ucieszyło mnie zatem, że reklama społeczna pytająca o to, co jest ważniejsze – dziecko czy kariera – wzbudził tyle wnerwień, że wystarczyłoby ich na kampanię prezydencką. Fajnie! Dzięki oburzonym prosty i trafny przekaz komiksowo uproszczonej reklamy trafi do milionów ludzi, a nie tylko do tysięcy. Kobiety, które nie chcą dzieci, nie są tu, jak się twierdzi, obrażane. Spot odnosi się przecież do tych kobiet, które mają dwa piękne marzenia: o dostatku i o rodzinie. Ćwierć wieku po wprowadzeniu w Polsce wolności za decyzją o urodzeniu dziecka kryje się decyzja o wyrzeczeniach...
Manifestacje, co też łatwo zauważyć, albo budzą oburzenie, albo się nie liczą. W tym roku Parada Równości nie wywołała fali moralnego wzmożenia. Generalnie bardzo dobrze, czym tu się zachłystywać. Działaczom z tęczą w sercu może jednak oburzenia brakować. [O spocie piszemy w dziale „Kraj” – red.]. ©