Reklama

Słownik Wyrazów Wyborczych

Słownik Wyrazów Wyborczych

16.08.2011
Czyta się kilka minut
Czyli jak u progu kampanii poradzić sobie z polityczną semantyką
B

Billboardy - przyjęty przez partie, a następnie zaciekle przez nie zwalczany instrument politycznej autopromocji, dla społeczeństwa zaś sposób na odreagowanie narzucającej się obecności polityków. Dopisywanie obelżywych haseł, dorysowywanie kandydatom zębów, rogów, a w skrajnych przypadkach penisów - to najczęstsze objawy Zespołu Kompulsywnego Odreagowywania Kampanii. Zlikwidowanie tego kanału ujścia emocji może spowodować poważne skutki społeczne.

Debata - 60-minutowa, oglądana przez kilkanaście milionów Polaków wymiana nieuprzejmości między liderami dwóch największych partii, poprzedzona wzywaniem do wzięcia w niej udziału oraz wyzywaniem (zwykle od tchórzy) wzywanego, który ostatecznie zgadza się na debatę, twierdząc, że to on pierwszy wzywał do jej przeprowadzenia.

Kampania pozytywna -...

3590

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]