Reklama

„Nie znasz, nie otwieraj”

„Nie znasz, nie otwieraj”

21.04.2014
Czyta się kilka minut
– pod tym hasłem wystartowała kampania społeczna skierowana do seniorów.
C

Chodzi o to – mówi minister pracy i polityki społecznej Władysław Kosiniak-Kamysz – by starsze osoby nie dawały się oszukać akwizytorom i osobom podającym się za przedstawicieli instytucji, do których mają szczególne zaufanie. Minister zachęcał przedstawicieli samorządu do współtworzenia polityki senioralnej. Organizatorem kampanii jest Fundacja Aktywnych Obywateli im. Józefa Dietla.

408

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]