Reklama

Nowa generacja MTV

Nowa generacja MTV

17.03.2009
Czyta się kilka minut
Muzyka łagodzi obyczaje, ale w największej stacji muzycznej nie ma już dla niej miejsca. MTV nie próżnuje.
N

Nie warto tupać nogą i złorzeczyć szamanom globalnej wioski. Ironiczny tytuł nocnego bloku teledysków "Don’t Kill the Music" odzwierciedla strategię rozwoju medialnego giganta. Teledyski zostały zduszone w programach tematycznych, wyeksportowane do podległych, mniejszych kanałów, wypchnięte przez reality shows. Obietnica bez pokrycia, złożona dzisiejszym trzydziesto- i czterdziestolatkom, uszła Amerykanom na sucho.

Trudno się dziwić, bo i czasy się zmieniły - eksplozja cyfrowej muzyki wymiotła wideoklipy, długie macki internetu posprzątały cały bałagan. Pokolenie niegdyś zachłyśnięte nowym stylem życia dziś stara się ustrzec dzieci przed zbyt łapczywą konsumpcją. Absurdalne, lecz prawdziwe: MTV wciąż dąży do tego, by wypełnić swoją edukacyjną misję. Kuźnia tożsamości dla młodzieży działa dalej. Kiedyś napędzał ją społecznikowski charakter stacji, dziś jest po...

5733

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]