Reklama

W sieci, ale bezpiecznie

05.10.2010
Czyta się kilka minut
Caritas chce pomóc rodzicom i dzieciom mądrze korzystać z internetu. W tym tygodniu rusza kampania "Rodzina w sieci".
C

Często to dzieci są w domu ekspertami od internetu, a dorośli boją się w tej sytuacji utraty autorytetu - mówi Łukasz Wojtasik, koordynator kampanii społecznej Fundacji Dzieci Niczyje "Dziecko w sieci". W rezultacie osoby odpowiedzialne za wychowywanie potrzebują wsparcia. Ełcka Caritas inaugurowała więc akcję "Rodzina w sieci", zapraszając też oddziały diecezjalne obchodzącej 20-lecie organizacji charytatywnej.

Kampanii patronuje Ministerstwo Edukacji Narodowej, sponsorem głównym i partnerem jest firma Panda Security, producent oprogramowania filtrującego, a realizują ją Caritas z Fundacją Dzieci Niczyje. Fundacja od sześciu lat prowadzi kompleksowe działania dotyczące bezpieczeństwa w sieci i organizuje międzynarodowe konferencje naukowe. - Rodzice są obok szkoły najważniejszym elementem systemu bezpieczeństwa dzieci on-line, stąd i ważnym adresatem naszych...

2241

DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!

Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!

Masz już konto? Zaloguj się

Dostęp trzymiesięczny
69,90 zł

Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp roczny
199,90 zł

298,80 zł 99 zł taniej 
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp miesięczny
24,90 zł

Przez 31 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]