Reklama

„Empatia”

„Empatia”

31.03.2014
Czyta się kilka minut
Nastroje wojenne trochę opadły, przez cały tydzień politycy okazywali więc współczucie i troskę.
W

W centrum zainteresowania znalazła się także empatia, a właściwie: emp@tia. Czytaj: „emp – małpa – tia” lub „emp – at – tia” (wersja dla jąkających się).
Według opozycji nazwany tak portal dla bezdomnych kosztował podatnika 50 mln zł. Rząd powiada, że tylko 3 mln. Prawda leży zapewne na czyimś rachunku.
Swoją drogą, to ciekawe. Wystarczy zmienić „a” na „@”, by nazwa stała się nowoczesn@, cyfrow@ i w ogóle 2.0. W każdym razie tak uważa rząd. Opozycja twierdzi, że „@” to już st@roć, a #nowoczesność #mierzy #się #krzyżykami.
Przykładowe użycie w zdaniu:
Emp@tia to usprawnienie administracji – podkreślił minister.

687

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]