Reklama

Weekend z książką

19.10.2003
Czyta się kilka minut
Przed krakowianami kolejne targi książki. W formie innej niż np. te we Frankfurcie, ale za to pełne atrakcji dla czytelników. A to o nich przecież chodzi.
N

Na rozpoczynającej się 23 października 7. edycji krakowskiej imprezy będzie około trzystu wystawców. Nieco mniej niż rok wcześniej. - Ale to i tak sukces - mówi Joanna Sułek, komisarz Targów - przy obecnej recesji większość imprez targowych w Polsce odnotowała spadek. Targi postrzegane są jako rodzaj reklamy, a wydatki na reklamę tnie się najpierw.

Polskie targi książki bardziej przypominają zbiorowe promocje niż imprezy takie, jak we Frankfurcie, Moskwie, Londynie i Chicago - wielkie spotkania wydawców nastawione przede wszystkim na transakcje prawami autorskimi. U nas chodzi raczej o spotkanie wydawcy z czytelnikiem, a hale wystawiennicze zmieniają się w wielką księgarnię. - Wysłaliśmy też jednak zaproszenia do agencji literackich - dodaje Joanna Sułek.

Akurat krakowska impreza ma wiele pomysłów na urozmaicenie formuły i program 7. Targów...

6425

DZIĘKUJEMY, ŻE NAS CZYTASZ!

Żeby móc dostarczać Ci więcej tekstów najwyższej dziennikarskiej próby, prosimy Cię o wykupienie dostępu. Wykup i ciesz się nieograniczonym zasobem artykułów „Tygodnika”!

Masz już konto? Zaloguj się

Dostęp trzymiesięczny
69,90 zł

Przez 92 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp roczny
199,90 zł

298,80 zł 99 zł taniej 
365 dni nieograniczonego dostępu do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Dostęp miesięczny
24,90 zł

Przez 31 dni będziesz mieć dostęp do wszystkich treści - każdej środy do bieżącego wydania oraz do stale powiększającego się archiwum.

Napisz do nas

Chcesz podzielić się przemyśleniami, do których zainspirował Cię artykuł, zainteresować nas ważną sprawą lub opowiedzieć swoją historię? Napisz do redakcji na adres redakcja@tygodnikpowszechny.pl . Wiele listów publikujemy na łamach papierowego wydania oraz w serwisie internetowym, a dzięki niejednemu sygnałowi od Czytelników powstały ważne tematy dziennikarskie.

Obserwuj nasze profile społecznościowe i angażuj się w dyskusje: na Facebooku, Twitterze, Instagramie, YouTube. Zapraszamy!

Newsletter

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]