Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →
I. Przychody uzyskane ze zbiórki: 90 583,99 zł; w tym: dobrowolne wpłaty na konto bankowe za okres sprawozdawczy: 90 550,78 zł; odsetki od środków ze zbiórki publicznej zdeponowane na rachunku bankowym: 33,21 zł.
II. Koszty poniesione na organizację zbiórki: 3 041,65 zł; w tym: opłaty pocztowe związane z wysyłką potwierdzeń za wpłaty: 1 971,60 zł; materiały biurowe: 637,10 zł; drukowanie przekazów bankowych ze specjalnym numerem konta: 188,95 zł; opłata za umieszczanie apeli dzieci w internecie: 244,00 zł. Udział procentowy kosztów przeprowadzenia zbiórki w stosunku do uzyskanej kwoty: ok. 3,35 proc.
III. Wykorzystanie dochodu ze zbiórek za okres sprawozdawczy, koszty zadań statutowych: 87 542,34 zł; w tym: koszty leczenia szpitalnego za granicą 11 dzieci: 82 928,78 zł; zakup lekarstw w Polsce dla sześciorga dzieci: 2 413,56 zł; rehabilitacja jednego dziecka: 2 200,00 zł.
IV. Rozliczenie końcowe: przychody ogółem: 90 583,99 zł; koszty organizacji zbiórki publicznej: (-) 3 041,65 zł; wykorzystanie środków w okresie sprawozdawczym: (-) 87 542,34 zł; środki do rozliczenia w następnym okresie: 0,00 zł.
JAN CHECHLIŃSKI, prezes zarządu Stowarzyszenia “LIVER"
MAŁGORZATA DOBRZAŃSKA, skarbnik zarządu Stowarzyszenia “LIVER"