Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →
Jak wygląda egzystencja ludzi, którzy zamieszkują odległe, niedostępne rejony świata? Z jakimi problemami mierzą się ci, którzy z konieczności lub z wyboru trafili na wyspę? Jak doświadczają natury? Co jej zawdzięczają, co przez nią tracą? Czego się boją? Jakie mają marzenia? I czy mogą je zrealizować? Roy Jacobsen opowiada historię pewnej rodziny. Jej członkowie na różne sposoby próbują uporać się z syndromem niewidzialności, który stał się ich udziałem tylko dlatego, że zamieszkują określone miejsce.
Rodzina z powieści Jacobsena na różne sposoby próbuje uporać się z syndromem niewidzialności, którego doświadcza tylko dlatego, że zamieszkuje wyspę na dalekiej skandynawskiej północy - pisała Justyna Czechowska, prowadząca dzisiejsze spotkanie z pisarzem, w magazynie CONRAD.
Zamiast braw zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w licytacji portretu Josepha Conrada, stworzonego przez Albina Talika specjalnie na tę edycję Festiwalu Conrada. Cały zysk z licytacji zostanie przeznaczony na działalność Fundacji Tygodnika Powszechnego, w tym organizację Festiwalu Conrada. Licytować można w tym miejscu →
Jeśli nie chcą Państwo licytować, zachęcamy do kupna cegiełek - nadruków z reprodukcją obrazu Albina Talika, z których można stworzyć magnesy, torby, koszulki, przypinki. Pełna oferta dostępna jest w tym miejscu →
„Tygodnik Powszechny” przygotował specjalną ofertę prenumeraty na Festiwal Conrada. Można się z nią zapoznać pod tym adresem → . Do każdej prenumeraty – prezent!
Pełen program Festiwalu Conrada 2020, którego hasłem przewodnim jest „widzialne i niewidzialne”, znajdą Państwo pod adresem conradfestival.pl, natomiast wszystkie magazyny CONRAD, w których przedstawiamy zaproszonych na festiwal gości oraz ich twórczość, odnają Państwo, za darmo, pod adresem powszech.net/conrad.
Organizatorami Festiwalu Conrada są Fundacja Tygodnika Powszechnego, Miasto Kraków i Krakowskie Biuro Festiwalowe, a partnerami strategicznymi „Tygodnik Powszechny” (od zawsze) oraz poral Allegro (od tego roku).