Wykupienie dostępu pozwoli Ci czytać artykuły wysokiej jakości i wspierać niezależne dziennikarstwo w wymagających dla wydawców czasach. Rośnij z nami! Pełna oferta →
To oczywiste, że zamieszkiwane przez nas światy podlegają nieustannym przemianom. Jedną z jej form – być może najczęstszą – jest zanikanie. To, co wydawało się wiecznotrwałe, obumiera na naszych oczach. Odchodzą ludzie, kruszeją mury domów, gubią się rzeczy. Dla Bianki Bellovej zanikanie świata jest kluczową częścią procesu dorastania i dojrzewania. Co więcej, bez doświadczenia straty nasz emocjonalny i egzystencjalny rozwój byłby niemożliwy. Trzeba coś stracić, trzeba się z zanikiem pogodzić, by dotrzeć do samego siebie.
Bohaterki i bohaterowie Bellovej udowadniają, że w wielkiej ciszy nie wszystko umarło, że może tym, co zostało, jest pragnienie bliskości i nieporadnie, niezręcznie ofiarowywana czułość - pisała prowadząca dzisiejsze spotkanie Aleksandra Hudymač w magazynie CONRAD.
Zamiast braw zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w licytacji portretu Josepha Conrada, stworzonego przez Albina Talika specjalnie na tę edycję Festiwalu Conrada. Cały zysk z licytacji zostanie przeznaczony na działalność Fundacji Tygodnika Powszechnego, w tym organizację Festiwalu Conrada. Licytować można w tym miejscu →
Jeśli nie chcą Państwo licytować, zachęcamy do kupna cegiełek - nadruków z reprodukcją obrazu Albina Talika, z których można stworzyć magnesy, torby, koszulki, przypinki. Pełna oferta dostępna jest w tym miejscu →
„Tygodnik Powszechny” przygotował specjalną ofertę prenumeraty na Festiwal Conrada. Można się z nią zapoznać pod tym adresem → . Do każdej prenumeraty – prezent!
Pełen program Festiwalu Conrada 2020, którego hasłem przewodnim jest „widzialne i niewidzialne”, znajdą Państwo pod adresem conradfestival.pl, natomiast wszystkie magazyny CONRAD, w których przedstawiamy zaproszonych na festiwal gości oraz ich twórczość, odnają Państwo, za darmo, pod adresem powszech.net/conrad.
Organizatorami Festiwalu Conrada są Fundacja Tygodnika Powszechnego, Miasto Kraków i Krakowskie Biuro Festiwalowe, a partnerami strategicznymi „Tygodnik Powszechny” (od zawsze) oraz poral Allegro (od tego roku).