Reklama

Nie za każdą cenę

Nie za każdą cenę

01.06.2003
Czyta się kilka minut
J

Jestem klientką telefonii komórkowej „Plus” od czterech lat. Uczestniczę w programie 5 Plus. Ta długa współpraca zintegrowała mnie z firmą, czuję się częścią tego systemu. Tym większy budzi we mnie sprzeciw, a jednocześnie poczucie bezsilności, ostatnia reklama, emitowana w radiu i telewizji, nawiązująca do dnia pierwszej komunii, który nazwano dniem pierwszej komórki. Rozumiem dążenie do jak największych zysków, bo taki jest główny sens działania każdej firmy, ale dlaczego za wszelką cenę? Poprzednie reklamy „Plusa” nawiązywały do takich wartości, jak przyjaźń czy miłość. Otrzymuję od firmy poruszające życzenia bożonarodzeniowe i wielkanocne. Jak ma się do tego obecna reklama? W czasach komercjalizacji każdej sfery życia ludzkiego, nieuchronnie zaśmieca się je i spłyca. Czy chęć zarobienia pieniędzy usprawiedliwia już naprawdę wszystko?

Czuję potrzebę wyrażenia dezaprobaty i...

1190

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]