Reklama

Reklama i dzieci: Jak to się rozwiązuje na świecie

Reklama i dzieci: Jak to się rozwiązuje na świecie

17.10.2017
Czyta się kilka minut
B

BELGIA

Zakaz przerywania reklamami programów dla dzieci trwających poniżej 30 minut.

DANIA

Zakaz sugerowania, że czekolada czy napoje mogą zastąpić posiłek.

Zakaz sugerowania, że produkt jest łatwo dostępny dla każdej rodziny.

Zakaz używania w reklamie postaci z programów dla dzieci.

Dzieci poniżej 14. roku życia mogą występować w reklamie tylko, jeśli są naturalną częścią przedstawionego świata lub ich pojawienie się wiąże się z reklamowanym produktem.

FRANCJA

Zakaz nadawania reklam kierowanych do dzieci między godz. 14.00 a 17.00 (dziecko nie znajduje się wtedy jeszcze pod opieką rodziców).

Zakaz wykorzystywania wizerunku dzieci w reklamach.

GRECJA

Zakaz nadawania reklam zabawek między godz. 7.00 a 22.00.

Zakaz reklamowania zabawek przypominających broń.

NIEMCY

Reklamy...

2046

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]