Reklama

Nie kupię ci

Nie kupię ci

16.09.2019
Czyta się kilka minut
Fot. Maciej Zienkiewicz dla TP
Fot. Maciej Zienkiewicz dla TP
K

Kiedy w 2011 r. we francuskim „Vogue’u” ukazały się te zdjęcia, nawet polski Pudelek uznał, że to trochę za dużo. 10-letnia wówczas Thylane-Lena Rose Blondeau ubrana w skąpe dorosłe ciuchy, w pełnym makijażu i prowokacyjnych pozach, zszokowała świat mody, który przecież niejedno już widział. Rozległy się wtedy oskarżenia, że promowanie ubrań za pomocą wyzywająco wystylizowanych dzieci to symbol akceptacji tych marek dla dziecięcej pornografii i niemal jawna promocja anoreksji. I choć niektóre głowy zostały posypane popiołem, to chwilę potem świat obiegły fotografie 4-letnich dla odmiany modelek, ubranych jedynie w stylizowaną na dorosłą bieliznę w raczej mało dziecinnych pozach. Przedstawiciele francuskiej marki Jours Apres Lunes tłumaczyli się jednak, że chodziło im wyłącznie o „zatrzymanie w kadrze dziecięcej zabawy w przebieranki”. Aha.

To dwa dość drastyczne przykłady...

4163

Dodaj komentarz

Chcesz czytać więcej?

Wykup dostęp »

Załóż bezpłatne konto i zaloguj się, a będziesz mógł za darmo czytać 6 tekstów miesięcznie! 

Wybierz dogodną opcję dostępu płatnego – abonament miesięczny, roczny lub płatność za pojedynczy artykuł.

Tygodnik Powszechny - weź, czytaj!

Więcej informacji: najczęściej zadawane pytania »

Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Użytkowników w ramach komentarzy do Materiałów udostępnianych przez Usługodawcę.

Zapoznaj się z Regułami forum

Jeśli widzisz komentarz naruszający prawo lub dobre obyczaje, zgłoś go klikając w link "Zgłoś naruszenie" pod komentarzem.

głupia reklama robi dziecku wodę z mózgu - a co dopiero wieloletnia indoktrynacja wyznaniowa

Koncerny świetnie to załapały i zniewolenie programują już od najmłodszego. Szczególnie przeraża to, że wygląda na to, że lobby pedofilskie sięga naprawdę wysoko. Nurtuje pytanie kim są rodzice wykorzystywanych dzieci w prawie pedofilskich reklamach?

© Wszelkie prawa w tym prawa autorów i wydawcy zastrzeżone. Jakiekolwiek dalsze rozpowszechnianie artykułów i innych części czasopisma bez zgody wydawcy zabronione [nota wydawnicza]. Jeśli na końcu artykułu znajduje się znak ℗, wówczas istnieje możliwość przedruku po zakupieniu licencji od Wydawcy [kontakt z Wydawcą]